23Kvě2016

413

O víkendu se už poněkolikáté konala akce v plzeňském Sinclair Klubu. Akce byla naplánovaná sice už na duben, ale vyšlo to až teď.

V pátek po práci jsme vyrazli s TDM a themrkocourem do Plzně v poněkud stísněných podmínkách, protože TDM si vezl starou matraci, která zabrala přes půlku auta. Po příjezdu už tu byl Sillicon, který akci koordinoval (čti – měl klíče) místo Sweeta, který se nemohl zůčastnit. Kromě něj tu už byl i Noby, který dorazil vlakem už po obědě a Logout. Rozložili jsme si věci a šli na večeři do nedaleké restaurace Dada. Mezitím se objevovali další příchozí, jako třeba Fery a rEVERz, který mi dovezl opravené plusko, za což mu děkuji. A protože už byl večer, dělaly se blbosti, povídalo se a hrálo se na Wiičku. Padl návrh jet v sobotu do Rokycan na oběd a symbolicky zavzpomínat na Gregora. Já jsem si opravil +2, která měla problém s klávesnicí. Závada zmizela, ale druhý den se opět objevila a já jsem objevil skutečnou příčinu v podobě mikroprasklin na kontaktech u jednoho z konektorů kšandy klávesnice. Ráno dorazil Wixet, který celý čas strávil zálohováním disket pro D40 na divIDE a pak se objevil Ruda Matějka, který otevřel své malé Sinclair muzeum. Do Rokycan se jelo až kolem poledne ve složení Sillicon, Noby, Schotek, TDM, themrkocour, Logout a já, ostatní zůstali na místě. Auta jsme zanechali před bývalým domečkem Gregora a po obědě v restauraci Na Rychtě jsme se vydali ulovit dvě místní kešky. Pak ještě následovala cukrárna s překvapivě kvalitní zmrzlinou a jelo se zpátky do Plzně. Večer dorazili Visáč a Sigi, kterým se věnoval Sillicon. Zase jsme pařili Golf na Wiičku ve vedlejší místnosti na projektoru a potom Fery pustil dvouapůlhodinový film From Bedrooms to Billions: The Amiga Years o historii Amigy, který se mi dost líbil. Pak se ještě hrál Golf a kolem půlnoci jsem odpadnul, zatímco trio Sillicon + Visáč + Sigi se bavili do brzkých ranních hodin, až mě to kolem páté ranní vzbudilo a musel jsem jít zavřít dveře. Vstal jsem kolem osmé, dal si sprchu a snídani a s TDM jsme šli vyprovodit Logouta na (ne)dalekou autobusovou zastávku. Po návratu jsem ještě trochu pařil na Spectru a také zkoušel japonské hry v textovém režimu pro Sharp MZ-700 na STMZ800 a čekalo se na Sillicona, až vstane a půjde se na společný oběd do Dady. Po obědě jsme se už sbalili, rozloučili a vyrazili na cestu domů.

Open SKP byl i letos fajn a těším se na případný další ročník. Několik fotek z akce najdete tady a tady.